Wondr producten de favoriet in mijn badkamer !

Op de moment poets ik  bij mensen thuis omdat ik op de moment nog studeer als zorgkundige .
En het fijne is dat je dan ook heel wat nieuwe dingen ontdekt .
Op een dag was ik de badkamer bij een klant aan het poetsen toen ik de wondrbars ontdekte .
En moet ik nu net die curieuze mosterpot zijn die altijd alles wilt weten .
Gelukkig lag  het kartonnen doosje erbij en kon ik dat lezen .
Na het lezen was ik verkocht .
Minder plastiek en ook nog eens goed voor het lichaam .
Terug thuis gekomen deed ik al snel mijn eerste bestelling : dit was de shampoobar met Meloen , de face was bar en het wondersponsje .
Bij het wassen van mijn haar voelde ik al meteen het verschil .
Mijn haar voelde niet meer zo zwaar en het jeukte niet meer zo veel als voorheen ( wat ik wel met andere shampoo's had ) .
En je doet er zo lang mee .
Mijn eerste shampoobar is nu zo goed als bijna op en deze was aangekocht op 16/7 dus heb er toch ongeveer 3 maanden mee gedaan .
En ik was mijn haar om de 2 dagen .
Ik heb ondertussen ook mijn 2 de shampoobar al besteld ( deze keer die met lavendel ) en gebruik ik ook de scheerbar van wondr ( waar ik ook zeer tevreden over ben ) .
Ik koop ze ook altijd bij wondr zelf want je kan ze ook kopen in de ecoshops .
Maar en nu zal ik jullie een geheimpje vertellen je hebt zoveel voordelen als je ze  koopt bij de wondrsite .
Wanneer je op de shop van wondr besteld en je geeft je mening krijg je korting op je volgende bestelling , bij je bestelling krijg je een qr code die je kan delen met vrienden en zo beide korting krijgt , je kan maandelijks prijzen winnen als je je mening deelt over hun producten op facebook of instagram , je kan je inschrijven voor de testlijst en kan je nieuwe producten testen .
Want zo kreeg ik een paar dagen geleden het goede nieuws dat ik de kans krijg op het testen van een nieuw product .
Dus misschien binnenkort een nieuwe blog over de wondr producten


Reactie schrijven

Commentaren: 0