Leave on face Mask

Zoals ik jullie een tijdje geleden al liet weten , mocht ik een nieuw product testen van Wondr .

Ergens in december is het product dan eindelijk aangekomen

Wat was ik blij dat ik s'avonds mijn tanden kon gaan poetsen en mij klaar kon maken om te gaan slapen .

Want dan kon ik eindelijk de nieuwe Leave-On face mask uitproberen .

Ik vond het al een voordeel dat de hele verpakking al bestond uit karton .

 

Eigenlijk was ik langs de ene kant ook een beetje sceptisch want dat karton zou dat wel zo lang mee gaan als het product ?

 Zou het karton niet eerder stuk gaan ?

Op de moment , 2 maanden verder zie je wel dat het karton al een tijdje meegaat.

Toch is het nog heel en kan ik de leave-on face mask nog steeds gebruiken zoals het hoort .

Ik ben van het product wel zeer tevreden ; Het product is niet vettig , gemakkelijk aan te brengen ( je moet je handen achteraf niet wassen ) en het maakt de huid zacht.

Ik ben allersinds al aan het product verkocht en ik ga deze zeker aankopen als deze op is .

Je doet ook heel lang met het product wat ik ook een voordeel vind .

Ik gebruik het bijna iedere avond .

Ik zeg bijna want soms heb ik al eens een  avondje dat ik stikkapot ben en in de sofa in slaap val .

Dan vergeet ik mijn tanden ook wel eens te poetsen ;) .

Reactie schrijven

Commentaren: 0