Het kleine beetje vertrouwen dat ik had in reguliere artsen blijft niets meer van over

vroeger als kind had ik enorm last van stemmingswisselingen een paar dagen dat ik ongesteld moest worden .
Stemmingswisselingen is misschien wat geminimalisseerd : soms had ik zelf last van zelfmoordpogingen .
Op mijn 25ste levensjaar was het weer van dat .
Ik moest ongesteld worden en de hormonen hadden zoveel invloed op mijn lichaam dat ik opnieuw een zelfmoordpoging onderging .
Artsen namen me op in de psychiatrie en eindelijk durfde ik na zoveel jaren de stap zetten om over te stappen op een hormonaal spiraal ( voorheen had ik de anticonceptie pil ) .
Ik had al zoveel negatieve dingen gehoord bij andere dat ik de stap niet durfde te nemen maar ik zag geen andere optie .
Wonder bij wonder veranderde dat heel veel .
Ik kreeg mijn menstruatie niet meer en ik had ook bijna geen last meer van de stemmingswisselingen .
Ik was blij dat ik geholpen was .
Mijn eerste spiraal ging goed , mijn 2de ook 2 jaar .
En toen begon het opnieuw : heftige bloedingen met vooraf hevige vermoeidheid , stemmingswisselingen , spierpijn enz..
In paniek belde ik de gynacoloog en mocht ik snel komen .
Na onderzoek bleek er een poliep te zitten .
Deze werd verwijderd en hoopte daarmee dat ik terug de oude ging worden .
Even ging het goed tot ik opnieuw maandelijks ongesteld werd .
Ik ging er mee naar de dokter maar die nam me niet serieus .
Ik moest maar bloedstelpende pilletjes nemen .
Ondertussen loopt het de spuitgaten uit .
Tussen mijn menstruatiecyclus zitten nu maar 14 dagen geen menstruatie .
En mijn menstruatiecyclus is op de moment +- 12 dagen .
Wat normaal niet goed is .
14 dagen geleden met de dokter besproken en opnieuw kreeg ik bloedstelpende ampullen .
Dit maakte mij woest .
Eerst besloot ik om zelf voor dokter te spelen en kocht een boek over wat je kon eten tijdens je cyclus om zo je cyclus te normaliseren , ik ging op zoek naar een hormooncoach ( ale zocht meer informatie op want die mensen kosten bergen van geld ) , ik ging voor meer informatie bij het kruidenwinkeltje bij ons in het dorp .
Want kost wat kost wil ik dat het opgelost geraakt .

Maar besloot uiteindelijk om toch nog 1x een andere gynaecoloog toe te vertrouwen voor ik zelf voor dokter ging spelen .
Dit maal in een ander ziekenhuis .
Ik belde gisteren en mag morgen al komen , op het eerste zicht nemen ze het daar toch serieus .

Hopelijk vinden ze daar wat en kan ik geholpen worden .

En anders heb ik alles gedaan om de reguliere arts te vertrouwen en ga ik er mee naar een homiopaat .

Reactie schrijven

Commentaren: 0